Yusuf Güney - Serserin Oldum

Deli dolu aşka, cilvesine kanma
Huyu suyu karma öylesine yanma
Beter oldum delilere döndüm
Bir arsızın yüzünden
Vurdum duymaz
İpe sapa gelmez sevmeyi bilmez
Kerem oldum Mecnuna döndüm
Yinede yaranamadım
İnadını bırak insafa gel
Serserin oldum, Sersefil oldum
Geçmişi sil at geleceğe bak
Gel benim olda bitsin azap

Offfff Sorma kaç gece oldu
Kaç kez dizinde kapandım
Yandı yandı durdu bak
olmadı bu dünya dönsün
içinde habersiz varsın
Kor ateş gibi yaksın
Büyüleyici sözlerine kandım
Serseri bu dünya

30 Yorum "Yusuf Güney - Serserin Oldum"

  1. çok güzel bi şarkı.

    YanıtlaSil
  2. ireç bence çünkü hiç dinlemedim...:):D

    YanıtlaSil
  3. muhteşeeeeeeeeem

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar bu şarkıyı dinlemek istiyorsanız youtube'ye girebilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. bence cok guzel bir sarki

    YanıtlaSil
  6. tekkelimeyle muhteşem derim

    YanıtlaSil
  7. ben seni çok seciyorum yusuf güneey keşke abim olsan diyorum seni çok seviyorum senin hayranınım yeni albümünü çok seviyorum lütfen benim yorumumu oku senin tanışmaktan mutluluk duyuyorum :D

    YanıtlaSil
  8. büşraya katılmıyorum,bence şarkısı süper kendiside süper

    YanıtlaSil
  9. bahar, lalihan9 Kasım 2010 11:33

    biz hakkariden yusuf güneyi çok seviyoruz ne olur buraya gelsin konsore biz ona bayılıyoruz ne olur gel

    YanıtlaSil
  10. merhaba inanın size abi aşkı duyuyorum şarkılarınıza bayılıyorum nolur benim yorumu okuyu n sizden yorum almak beni çok mutlu edicek size klipler de başarılar diler sizi çok sevdimi belirtirim inanın günde 10 kere sizin şarkları dinliom:::::::::::::):==::):)9.

    YanıtlaSil
  11. deli büşra deli olduğun o kadar belliki daha şarkıyı ddinlemeden yorum yapıyorsun ve ben çiyneme katılıyorum senin gibi salaklaar başka varmı bilemem

    YanıtlaSil
  12. aşkım seni çok sewiyorym senin gibi şarkılarında güzell hayatında ve ömründe başarılı olman dileği ile aşkımmm :)

    YanıtlaSil
  13. tuğçe sana katılıyorum

    YanıtlaSil
  14. yusuf seni seviyorun tüm şarkılarını dinliyorum ve seni tebrik ediyorum bebeğimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  15. MUHTEŞEM İDİ;)
    :)
    :)
    :D

    YanıtlaSil
  16. TEK SÖZ İE HARİKA ;)

    YanıtlaSil
  17. Belkide Büşra S. Tahmin Yapmıştır. Ben Sana Katılmıyorum.

    YanıtlaSil
  18. Yusufa bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  19. lazımı ismim13 Mayıs 2012 15:10

    :) :( :43 güzel

    YanıtlaSil
  20. bu şarkıyı halil ibrahim bungur söylerken süper

    YanıtlaSil
  21. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  22. süperrrrrrrrrrrrrrr bayılıyorum bu şarkıya

    YanıtlaSil
  23. çokkkkk güzellllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  24. Bu adamın şarkılarını dinleyince kendimi pozitif hissediyorumm =)=) <3 :P

    YanıtlaSil
  25. elif)))))))))))))))))16 Ağustos 2012 00:07

    Yusuf SENI SEVIYORUM opuyorum sen bitanesin ayy canim benim yaaa cok sekerrrrrrrrr))))))))))

    YanıtlaSil
  26. elif)))))))))))))))))))))2 Eylül 2012 14:52

    sarki superrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!seni seviyorum yusuf bitanesin!!!!!!!!!!!!askim!!!!!!!ayy yerim seni seker sey.....

    YanıtlaSil
  27. şarkı çok güzel ben bu şarkıyı çok beğendim?

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri