Yusuf Güney - Unut Onu Kalbim

Akıl almaz, geçilmez karmaşık bir yolda
Yürüdüdüm, yürüdüm bir baktım
Nerdeyim ben şimdi?
Gittiğin geceyi unutmadım
Daraldım, bunaldım, kendime küstüm
Herşeyden geçtim
Lanet olsun, aşk uzak dursun
Hiçbir sevda senin kadar değerli değil
Başın dik dursun
Bana aşkı haram edip hala gülüyorsa
Küçülmeyi gurur sayıyorsa
Zalimin gönlü oluyorsa
Unut onu kalbim offf
Hayırsızın önde gideniyse
Benden gidip bana dönmediyse
Yalanmış herşey
Unut onu kalbim offf
Gittiğin geceyi unutmadım
Daraldım, bunaldım, kendime küstüm
Herşeyden geçtim
Lanet olsun, aşk uzak dursun
Hiçbir sevda senin kadar değerli değil
Başın dik dursun

38 Yorum "Yusuf Güney - Unut Onu Kalbim"

  1. Süper bi şarkı ztn bunu hic bekLiyordum :D

    YanıtlaSil
  2. Süper şarkı bu ya ,aşkımmmın şarkısı tabii...I LoVe YuSuF...

    YanıtlaSil
  3. erkek olduğum halde bu adamı beğeniyorum. onun şarkılarınla aşık oldum adam gibi adamsın yusuf g.

    YanıtlaSil
  4. bu sarki tam beni yansitiyor Helal olsun Yusuf diline, kalbine saglik

    YanıtlaSil
  5. Yusuuuuf seni cok seviyoruuumm <3 benim herseyimsinn sarkilarin hepsiii süüperr seni ilkk gördügüm gün unutulmazz.. 30.05.10 <3

    YanıtlaSil
  6. sanada hayranım şarkılarınada(l)

    YanıtlaSil
  7. yusuf sana aşığıımm senin ağzını yerim (yorum yazan yusuf)

    YanıtlaSil
  8. YHA ÇOK YAKIŞIKLISIN ÖLÜRÜM SANA BEN SENİ ÇOK SEWİYORUM ŞARKILARINDA ÇOK GÜZEL..<3<3<3
    KIZLAR SULANMAYIN YUSUFA YOLARIM SİZİ...

    YanıtlaSil
  9. AZERİ OFELIYA8 Eylül 2010 20:10

    AŞKIMMMMMM SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM SANA HASTAYIM SENSİZ YASAYAMAM.BU SARKINDA ÇOOOOOOK SÜPERRRRRR.SANA BAYILIYORUM SEN BENİM HER ŞEYİMSİN SENİ GÖRMEK İSTİYORUM.ÖPDÜM BYE BYE
    OFELİYA & YUSUF GÜNEY.........

    YanıtlaSil
  10. can somebody translate this song into English plz?

    YanıtlaSil
  11. yusuf sanahastayımson klipçok hoş

    YanıtlaSil
  12. yusuf sanahastayım seni çok seviyorum bi
    tanem

    YanıtlaSil
  13. yusuf guneey, <3 i love you so much you sang so well, i love this song of urs its the best song i ever heard from you ;)

    YanıtlaSil
  14. sümeyye&yusuf30 Aralık 2010 17:29

    yusuf sana hasyatayım seni çok ama çok seviyorum şarkıların da süperrr aşkım yusuf

    YanıtlaSil
  15. yusuf sana gerçrkden müziklerinin yüzünde hasta olmum 1 kutu mendil bitirdim

    YanıtlaSil
  16. what is the you talkative i am sorry:)

    YanıtlaSil
  17. ben yusufa asığım onu benım kadar kımse sevemez ASKIMMMMMMMM.......... İ LOVE YOU YUSUF GÜNEY YUSUF&AYSE NUR

    YanıtlaSil
  18. çekilin lan hepiniz yusuf benim şarkıların süper ayrıca çok yakışıklısın canım inşallah sevgilin yoktur şaka şaka senin hayranınım

    YanıtlaSil
  19. diyecek bişey bulamıyorum bayılıyorum sana

    YanıtlaSil
  20. keşke bende sevdiğim kişiyi unutabilsem.unutamıyorum onu.

    YanıtlaSil
  21. süperr bişi bu yaaaaaaaaa yoq bidaha öle sesssssssssssssssss

    YanıtlaSil
  22. bende yusuf güney hayranıyım yusuf güney UNUT ONU KALBİM ÇOK GÜZELLLLLLLLL

    YanıtlaSil
  23. çok güzel bu şarkı zaten böyle bir şarkı bekliyordum

    YanıtlaSil
  24. çok ggüzel bir şarkı ..we tabiki yusuf güneyin sesi çok güzel kendiside çok yakışıklı karizmatik...

    YanıtlaSil
  25. bence süperrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  26. bence süperrrrrrrr

    YanıtlaSil
  27. şarkı süperrrrrrrr.yusuf güney de süperrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  28. bir sozle harika ... super cok beyendim bu sarkiyi ... imza X

    YanıtlaSil
  29. SEN SÜPERİN ÖTESİNDESİN YAA

    YanıtlaSil
  30. ben tek bu sarkısını begenmedim ama yusufu çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  31. süperr olmuş bu parça yusuf .......

    YanıtlaSil
  32. ya yusuf güney harika unut kalbimse bütün şarkılarından daha güzel

    YanıtlaSil
  33. aşkım benim yaaaaaaaa çok süpersin çok yakışıklısın aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  34. bencede onu coooook seviyorum

    YanıtlaSil
  35. ömrümde gördüğüm en yakışıklı insan sensin.inan seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook anlatamam çok seviyorum bunu okursan çok mutlu olurum....bütün şarkılarına bayılıyorum

    YanıtlaSil
  36. en çok bu şarkını seviyorum doya doya dinliyorum.
    ve seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  37. şarkılarını çok seviyorum ve yusuf u unutmuyorum.

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri