Atiye - Baba

Baba özledim seni
Çok özledim
Olmaz mı olmasan uzaklarda
Hani anlatırdın ya
Yada bir odada
Yedi kardeş paylaşırdınız
Acı tatlı ama ortaklaşa
Yalınayaklarla
Yağmurda karda çalışırdınız bir arada
Biliyormusun baba
Razıyım hatta
Yalınayaklarımla işe koşmaya
Güneşin altında, pamuk toplamaya
Yeterki sen ol yanımda
Baba özledim seni
Çok özledim
Olmaz mı olmasan uzaklarda
Hani anlatırdın ya
Dağda bir odada
Yedi kardeş paylaşırdınız
Acı tatlı ama ortaklaşa
Yalınayaklarla yağmurda karda
Çalışırdınız bir arada
Biliyormusun baba
Razıyım hatta
Yalınayaklarımla işe koşmaya
Güneşin altında, pamuk toplamaya
Yeterki sen ol yanımda

17 Yorum "Atiye - Baba"

  1. allah allah ne kadar saçma bir şarkı bu atiyeden bunu beklemezdim

    YanıtlaSil
  2. valla çok güzel bir şarkı

    YanıtlaSil
  3. çççççççççççççççççççççç
    oooooooooooooooooooooo
    kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    çççççççççççççççççççççç
    oooooooooooooooooooooo
    kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    çirkinnnnnnnnnnnnnnnnn
    vvvvvveeeeeeeeeeeeeeee
    güzellllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  4. senin için çirkin olmasının bi nedeni vardır elbette arife ? dimi ? benim için çok güzel çünkü ben bunu cevap olarak veriyorum üstüne alınması gereken alır istemeyen almaz !

    YanıtlaSil
  5. cok guzel sarki suuuuuuuuuuuuuupppppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr cok guzellllllllll

    YanıtlaSil
  6. çok güzel hatta okuluma götürmek isterim bu şarkıyı

    YanıtlaSil
  7. bence çokk güzell bir şarkı duyguları olan anlarr bence eger begenmediysenizde yorum yazmayın kardeşim

    YanıtlaSil
  8. babanımı özledinmi babanı canım

    YanıtlaSil
  9. çok güzel valla ağlıcam

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bencede baba kıymeti bilenlere gelsin........................

    YanıtlaSil
  11. duygusal olmayan bu şarkıdan ne anlayabilir ki cevabımı üstüne alınmak isteyen alınabilir........

    YanıtlaSil
  12. başak hamleci27 Kasım 2011 22:09

    bu şarkıyıyazma nedenini bilemem ama benim babam yanımdadeğil

    YanıtlaSil
  13. başak hamleci27 Kasım 2011 22:10

    babamı çok seviyorum o hepaklımda

    YanıtlaSil
  14. çokk güzel deyil.binbir grce daha güzell demiiii????????????????????????

    YanıtlaSil
  15. hadi kız cevapla benim sinirimi bozma

    YanıtlaSil
  16. hadi kız yaz benim sinirimi bozma

    YanıtlaSil
  17. çok güzel nerdeyse ağlıcam

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri