Atiye - Güzelim

Hep beraber coşmaya
Eğlenceye koşmaya
Sorunlardan kopmaya
Dansedip oynaşmaya
Çıra gibi tutuşmaya
Ateş olup yayılmaya
Olta atıp avlamaya
Seve seve avlanmaya
Güzelim, Gidelim güzelim
Girelim, Havaya girelim
Taşvan gibi kaçan değil
Aslan gibi coşan gelsin
Gidelim gidelim kopmaya gidelim
Girelim girelim havaya girelim
Güzelim güzelim hepberaber gülelim
Kendimizden geçelim
Beyler pamuk eller cebe
Gezelim bu gece hadi eğlenmeye
Canmız iki tek atmak ister
Dert ve kederden kaçmak ister
Yok olup zamanda kaybedip
Kendini benliğini yendimi
Yine bulmak ister
Hep kendini
Meraklı gözler bizi dikizler
Baskı, hep baskı
Bu baskı eskidi of bizi kastı
Gidelim havaya girelim gezelim
Bak ben seni üzerim
Benden sana yar olmaz
Yar bensiz yatmaz
Canıma değsin
Oh canıma değsin

31 Yorum "Atiye - Güzelim"

  1. atiye abla seni seviyorum
    güzelim adli sarki cok güzel
    ayni sen gibi

    YanıtlaSil
  2. sarki komple bastan sona kadar kavamdaa (seni cok seviyorum atiyee)

    YanıtlaSil
  3. ben atiyenin beyaz eşya şarkısından sonra en çok bu şarkısını seviyorum harika bir şarkı
    ve klip te çok güzel çekilmiş

    YanıtlaSil
  4. süpersin ya bayılıyorum sana güzelim şarkısı harika hergün dinlesem bıkmammmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. teşekür ederim canlarım

    YanıtlaSil
  6. atiye hayranı20 Kasım 2011 15:45

    teşekür ederim atiye abla

    YanıtlaSil
  7. hadise murat bozu çok seviyorum

    YanıtlaSil
  8. en sevdiğim sanatçilar murat boz ve hadise arkadaşlar sizede tavsiye ederim açık çası şarkılarına bayılıyorum o ses türkiyede murat boz hadise ve mustafa sandalın şarkılarına bayılmaktan

    YanıtlaSil
  9. en sevdiğim sanatçılar Hadise,Tarkan'dır.Ama en sevdiğim sanatçı Hadise'dir.

    YanıtlaSil
  10. evet ama ben orada en çok Hadise'yi beğendim.Hadise'nin ilk şarkısını ve süpermen,evlenmeliyiz şarkısını çok seviyorum

    YanıtlaSil
  11. ben bayılıyorum senin şarkılarına atiye abla ama her zaman dinleyemiyom bigün ağbim bilgisayarı alıyo bigün okulda oluyom senin sesine ailecek bayılıyoruz ve seni seviyorum iğşalla birgün seninle karşılaşırız atiye abla

    YanıtlaSil
  12. senin çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  13. seni ve şarkılarını çok seviyorum

    YanıtlaSil
  14. seni çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  15. bursada olanlara haberim var bursa da konserim var gelirseniz mutlu olurum

    YanıtlaSil
  16. siz şimdi onun atiye olduğuna inanıyomusunuz

    YanıtlaSil
  17. gulnararmstrong@mail.ru6 Mart 2012 14:37

    atiyecim senide senin muhtesm sarkilarinida cok seviyorum ozelliklede baba istemem deyismesin guzelim askistana bayiliyorum insallah seneye erevisiona sen katilirsin bayiliyorum sana seni seviyorum opuyorum seni

    YanıtlaSil
  18. atiye şarkıların çok güzel
    seni seviyorummmmm ATİYEEEEEE lütfen izmire gelllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  19. ben şerife seni hep dinliyorummmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  20. canım atiye ablam mükemmel bir şarkı bunu sınıfta
    müzik öğretmenimizin verdiği şarkı yarışmasını
    malatya arapgir ilçesinde 1. olduk

    YanıtlaSil
  21. atiye abla seni çok ama çok seviyom senin yazdığın bu şarkıyı küçük bir kız bile biliyor

    YanıtlaSil
  22. yasemin güngören24 Eylül 2012 16:10

    Atiye abla sesin çok güzel sen zaten kendin güzelsin eskisehire bekliyorum facebooktan sana birkaç özel soru soracağım facede ismim yasemin güngören müsait olduğunda mesaj bekliyorum

    YanıtlaSil
  23. hayranlarım sizi seviyorum zaten ben türkiyeyi gezeceğim ve her yere geleceğim merak etmeyin 27 aralıkta eskişehirdeyim

    YanıtlaSil
  24. güzelim atiye sen saten gğzel olduğun için güzelim koymuşun çoook belli saten :D

    YanıtlaSil
  25. yavrularim bende sizi ciok seviyorum..

    YanıtlaSil
  26. seray yıldırım15 Ocak 2013 21:20

    ya hiç MANİSA ya gelen sanatçı yok atiye ablacım sen gelebilirmisin. ya çok üzülüyorum hadise geldi MAGNESİA nın açılısında konserine bile gittim sende bir ara gel o zaman çok sevinirim

    YanıtlaSil
  27. sana bayılıyorum bu şarkısüppppppppeeeeeeeerrrrrr en büyük hayranın benim. lütfen bana cevap yaz atiye abla

    YanıtlaSil
  28. nurhan taşdemir4 Şubat 2013 14:49

    atiye abla ben seni çok seviyorum sen benim ablam gibisin sevgilerimle nurhan...........(kalp)

    YanıtlaSil
  29. atiye abla şarkıların çok güzel ve aynı zamanda sesinde güzel kendinde güzelsin

    YanıtlaSil
  30. atiye abla mersinede gel

    YanıtlaSil
  31. atiye abla sen ve şarkıların çok güzel.seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum.

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri