Arsız Bela ft Serzenish - Cümleler Ağlıyor

Giderim burdan oy
Haberin olmaz
Severim amma yar
Yüreğin duymaz

Benim aklım yok ki yar
Sendede kalmaz
Talan oldum bittim artık
Bu Can dayanmaz

Umrumda değil artık hiç birşey
Senden sonrası gözümde büyüyor
Senin aşkından yanan bu yüreğim
Günden güne hasretinle eriyor

Kıyarım bu canıma ben yemin olsun
Ben delirdim hadi gönlün olsun
Sebebim sensin kalbimi çaldın
Bir sözünle beni benden aldın

Esrar bedenimde laf dinlemiyor
Kafam güzel yazarım beni biliyon
Sevdanı istemem lan artık
Senin adını anınca bu kalp ölüyor

Laf olsn diye yazmıyorum ki ben
Cümleler Ağlıyor yine Sen yine Sen
Ölümle yaşayan bu yaralı bedenim
Benim sonum oldu bak kefen kefen

( NAKARAT )
Giderim burdan haberin olmaz
Severim amma yüreğin duymaz
Benim aklım yok ki
Sendede kalmaz
Talan oldum bittim bu can dayanmaz
Talan oldum bittim bu can dayanmaz gülüm bu can dayanmaz

( SERZENİSH )

Söyle beni o kırılasa kollarda
Hangi düğmeni açarken unuttun
Kaç gecedir uyku yok gözlerime
Ben kendimi kalemimle avuttum

Ölüm derdi beni hiç korkutmaz
İstesende Eski ben bulunmaz
Çok değiştim demi öyle diyorsun
Artık istesende hayır olmaz

İstemiyorum o kirlenmiş yanı
Bende acıma duygusu bırakmadı
Bakmak istemiyorum gözlerine
Artık ben kendimi bulamıyorum

Ben Seni unutuyorum haberin olsun
Ciğerim yanıyor al gözün doysun
Aşk diye birşey yok sana kalmaz
Bana yaptıklarını bu can unutmaz

Seni Bir damla sudan kıskanırdım
Sen yağmurlarda ıslanırken sen başka yolları gözler oldun
Ben seni penceremde beklerken
Sen şimdi hangi dudakta arıyon benim sana veremediğim Aşk'ı

Sevmek yetmiyor kuru kuru sana göre aşkta biri buydu
Azrail benimle uğraşma Ben zaten ölüyüm baksana
Git yaşayan birilerini bil, aklım bu aralar firarda
Son kez sesleniyorum sana esrardan mest olmuşum offf
Bitsin artık benim bu çilem, Anlat Canım Arsızım Anlat ...

( NAKARAT )

Giderim burdan haberin olmaz
Severim amma yüreğin duymaz
Benim aklım yok ki yar
Sendede kalmaz
Talan oldum bittim bu can dayanmaz
Talan oldum bittim bu can dayanmaz gülüm bu can dayanmaz

0 Response to "Arsız Bela ft Serzenish - Cümleler Ağlıyor"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri