Arsız Bela - Sevmiştim Seni

Dün gece resimlerine bakıyordum
Etraf karanlık düşünüyordum
Bütün olmayabilir parça pinçik
Bir Efkar bastı Hediye getirdik

Paketimde ki son sigara gibiydin
Her dumanda seni birdaha özledim
Yetmedi yetiremedim sana aşkı
Ne şaşkın bakışlı bir kadındı

Felç olmuş bir hasta gibiydin
Yarım yamalak bir beni bitirdin
Sanmıyorum ki sen beni yitirdin
Çok değişmişin dur farkedim

Öncelikle dudakların boyalı
Benim yanımdayken çatlardı
Şimdi öpüşmek için çıldırmış
Yalanmalı sevgiliden ayrılmış

Enine boyuna ölçüp öyle yazdım
Cümlemin arasına bir mezar kazdım
Ve gülüşlerini oraya hapsettim
Bu rapte ben kendimi gaspettim

Nede iyi ettim ki sen mi geldin
Dur kadın kadın kadın beni mafettin
Sen şimdi gözden ırak bir yerde
Telaşlanma sana gel demiyeceğim

Bir şair olsamda ben gözünde
Sen bitiremediğim şiirdin be
Suskunluğum yazamamaktan değil
Ağzımı açarsam bitersin diye

Şimdi Gel bu kalbin sahibi ol
Gelde bu ilhamın ecdadı ol
Ceset ceset işledim bu dizeyi
Fet edememişim zırhlı kalbini

Ömrüne denk yaşadım bu gözünde
Hasat vaktinde gittin nereye
Çığlığımı duyan üst kattaki nine
Başka duyan yok ki sende bilme

Tarifi imkansız bir serzenish
Başladı bu kalpte hadi gelde yetiş
Avutamıyorum ben hep sana kaçıyorum
Rivayetteki bitmez o direniş

Gülüşün bir kar tanesi gibiydi
sonradan üzerime dolu gibi geldi
Şaşkın bakışların arasında
Benim ismim seninle renklendi

Arsızlığım Gittiğin günden bir beladır ki kalbim hazlet
Neden diye düşünüyorsan bazen Cevabım olsun Sevdim Seni ben

0 Response to "Arsız Bela - Sevmiştim Seni"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri