Azap HG ft Taladro - Gökyüzü "Kan" Ağlıyor

Sözler:

Verse = [ Taladro (Kan) ]
Biliyorum, çelişki dert beni zorluyodu
Sen o kadar kahpelik yaptın (Gülme)
Haklısın hepsine var bi yorum
Bırakın diyorum her gece acıdan patlıyorum
Yüzün mü düşmüş kıyamam yoksa sevgilin iyice abanmıyo mu ?

Cicim ayları bittimi şimdi dinleyin kalbimin ritmini
Kendini ona verdiğin an bana doğru de hoşuna gittimi
Yüzün kızarmış delirdin ne o gerçekler seni gerdimi
Umarım anlamışsındır pişmanlıkla çektiğim en yeni derdimi

Gülerdi yüzüm sen vardın çünkü mutsuzluğumuzu önlüyodun
Her gece altına yattığın bebeye daha geçen dünkü döl diyodun
Öl desem ölmeye gelirdin şuan ölmeden ölmemi bekliyosun
İğreniyom bana yapma böyle gene .... benziyosun

Büyük bi zevkle çekiyodu
Her gece aşkla ördüğün
Kan kırmızısı o saçları
Eski sen değil bu gördüğüm

Doğru değil acıdan öldüğüm
Birinizi dışarıda görmüyüm
Her allahın günü el ele
Gene inkar etme be körmüyüm

Orta parmağım al saygı yaptığım herşeyi mal saydın
Hatta yanımda olmadıgın anlarda bile yanımdasın gibi varsaydım
Aşığın gene kan deryası bide bununla kalsaydı
Dedimki o kızla yatmak yerine kendi kendi eline kaysaydın

Rezil ettim gerçekten kulağını tıkama bu gerçekler
Pislenmiş hayatını gene izlerim ufak bi mercekten
Seni dert etmem hazırla kendini süprizim var hem çok yakında
An meselesi canım hayatınızı baştan yaratıp felç etmem.

[Nakarat]
Notalar ağlar bugün de sağanak yağışlı bir hava gökyüzüm ağlar
Tanrım onu bana geri gönder saç telin seni yüreğime bağlar

Verse = [ Azap HG (Gökyüzü Ağlıyor) ]
Bıraktığın adammıyım ben?
Baktım yüzüne kimsin sen?
Bıktım gel!
Parmak uçlarımda başı boş can yakarak dolaşırken yel

Neresi bu yer, biri bana anlatsın
Ben durmadan seni ona anlattım
Belki atlattım, belki ahmaktım
Yada biz aptaldık

Kaçmak çözüm değil derde,
Sana çıkan yol söylesene be nerde?
Bana kalan yolu, bir zahmet ver de
Yoksun diye bozuluyor benim dengem

Engeller nedir ki?
Aşarım dağları kalp birden delirdi!
Sigara dumanı kalbini parçalarken,
Eğildim, suda gördüğüm elindi

Bugün de derdime ortak aradım
Kalbim sana hala aralık
Onunla yaptıklarından kan durmaz bilekte
Sardım yaramı!

Sonrada içtim,
Sana göre bu adam sadece basit bir piç mi?
Hüseyin öldü azap hayatta!
Annem desede oğlum artık geçti

Geçti sanma sakın,
Korkma sana değilde ölüm bana çok yakın
Varabildiğine var
Ben cennetten izlerken kadınımı kar yağar

İşte bu dağların en tepesindeki
Lambası kırık olan ev benim evim
Buyrun bir gün sevdiğinle gelin.
Bu adamın yarası sandığından derin.

[Nakarat]
Notalar ağlar bugün de sağanak yağışlı bir hava gökyüzüm ağlar
Tanrım onu bana geri gönder saç telin seni yüreğime bağlar

0 Response to "Azap HG ft Taladro - Gökyüzü "Kan" Ağlıyor"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri