Soner Sarıkabadayı - Kutsal Toprak

Ne zaman aynayı sevmezsem sana bide gel benden bak
Eğer ateşim yetmiyorsa buyur gel bizi bide burdan yak
Bu duyguyu tarif edemiyorum yok işe yarar bi tek yorum
Gözüm kapalı bile seni görebiliyorum
Gülümse çekiyorum


Adını yazmışım, daha da yazabilirim,

doldurabilirim yaprak yaprak...
Görebileceğim bi yerde dur !
Neredeysen orası bana kutsal toprak

Adını yazmışım, daha da yazabilirim,

doldurabilirim yaprak yaprak...
Görebileceğim bi yerde dur !
Neredeysen orası bana kapkara toprak

1 Yorum "Soner Sarıkabadayı - Kutsal Toprak"

  1. ya son satırda neredeysen orası bana kapkara toprak yazmışlar o neredeysen değil nerede yoksan bunuda sölemiş oluym... nerede yoksan orası bana kapkraa toprak.....

    YanıtlaSil

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri