Behzat Duygun - Şeytan Diyor Ki

Elimde güz gülleri var

Umrumda değil ki bahar

Kaç geceyi sabah ettim

Yar sanki haberin mi var



Ya bu İstanbul ya da ben

Bu akşam birimiz gider

Senin benim hikayemiz

Başladığı yerde biter



Şeytan diyor ki şimdi git kapısına dayan

Bırak kopsun kıyamet

Hem o yansın hem sen yan

Şeytan diyor ki şimdi git kapısına dayan

Bırak kopsun kıyamet

Hem o yansın hem sen yan



Neydi ki suçum, günahım

Sevdim sevmek demek mi yar

Yalvarırım sana Tanrım

Ya beni al ya onu al



Ya bu İstanbul ya da ben

Bu akşam birimiz gider

Senin benim hikayemiz

Başladığı yerde biter



Şeytan diyor ki şimdi git kapısına dayan

Bırak kopsun kıyamet

Hem o yansınyenisarkisozu.net hem sen yan

Şeytan diyor ki şimdi git kapısına dayan

Bırak kopsun kıyamet

Hem o yansın hem sen yan

0 Response to "Behzat Duygun - Şeytan Diyor Ki"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri