Hüseyin Baş - Evlilik Şart (0 Km)

Bilmiyordum daha yeni tanıştık

Tahmin etmiyordum hemen alıştık

Huyumuzu suyumuzu öğrenince

Birbirimizle barıştık



Sen ne güzel lütufsun öyle

Nerelerdeydin daha önce

Huzur buldum sohbetinle

Bereketlendim yeryüzünde



Al al kalbimin sahibisin

İster kır at istersen sat

Yok yok bulamam böylesini

Adını koydum evlilik şart (X3)



Bilmiyordum daha yeni tanıştık

Tahmin etmiyordum hemen alıştık

Huyumuzu suyumuzu öğrenince

Birbirimizle barıştık



Sen ne güzel lütufsun öyle

Nerelerdeydin daha önce

Huzur buldum sohbetinle

Bereketlendim yeryüzünde



Al al kalbimin sahibisin

İster kır at istersen sat

Yok yok bulamam böylesini

Adını koydum evlilik şart (X3)

0 Response to "Hüseyin Baş - Evlilik Şart (0 Km)"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri