Berrin Azra - İnadına İnadına

Hadi yuttum uyuttun ama masallarınla

şeytanın yanında çırak kalır usta sen çoşmuşsun, çoşmuşsun

inandırdın beni de

yıllar kaldı geride

adam sandım seni de boşmuşsun



aman kimse duymasın

bunu kimse bilmesin

bir rezillik olmasın

diyorsun aman



nakarat:

inadına inadına gideceğim inadına

senin ne mal olduğuna diyeceğim her kadına



hadi yuttum uyuttun ama masallarınla

şeytanın yanında çömez kalır usta sen aşmışsın

hadi yuttum uyuttun ama masallarınla

şeytanın yanında çırak kalır usta sen çoşmuşsun, çoşmuşsun

inandırdın beni de

yıllar kaldı geride

adam sandım seni de boşmuşsun



aman kimse duymasın

bunu kimse bilmesin

bir rezillik olmasın

diyomuşun aman



nakarat:

inadına inadına gideceğim inadına

senin ne mal olduğuna diyeceğim her kadına

0 Response to "Berrin Azra - İnadına İnadına"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri