Cem Adrian Tek Kişilik Aşk

Belki susmalıydım ama ben konuşmalıyım,anlatmalıyım herşeyi
Çekip gitmeliydim belki de ama anlatmalıyım,bilmelisin herşeyi
Yo yo yo pişman değilim unutmalıyım sadece ben
Yo yo yo yanlış anladım avutmalıyım kendimi
Bu kadar kısa değil bu tek kişilik aşk
Bu kadar bu kadar acı
Bu kadar kısa değil bu tek kişilik aşk
Devamı var yalnızca, yalnızca acı
Seni güneş sandım kendimi ay
Tutulmalıydım tutulmalıydım
ve seni ben seni ılık bir esinti sanmıştım
Kapılmalıydım kapılmalıydım rüzgara
Yo yo yo pişman değilim inanmalıydım ve sana ben
Yo yo yo bak üzgün değilim unutmalıyım sadece


Bu kadar basit değil o bilmediğin aşk
Bu kadar bu kadar acı
Bu kadar kısa değil o görmediğin aşk
Devamı var yalnızca, yalnızca acı
Gözlerimi açıp yeniden, uyanmalıydım uyanmalıydım bu sessiz uykudan
Kalbimi senden geri alıp koparmalıydım, kopmalıydım yapamadım
Yo yo yo dursun istedim durdurmalıydım bu sonsuz acıyı
Yo yo yo ölüyordum görüyordum önümde..
Ben denedim, denedim bitirmeyi bu tek kişilik aşk'ı
Ben denedim, denedim denedimmm
Bitirmeliydim, bu tek kişilik aşk'ı
Ben denedim, denedim
Hala bitmedi
Bak hala acıyor, hala acıyor, hala acıyor
Kırılan yerleri kalbimin
hala acıyor, hala acıyor, hala acıyor
Kırılan yerleri kalbimin

0 Response to "Cem Adrian Tek Kişilik Aşk"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri