Hayki - Ölümsüz Aşk (Ft. İtaat & Garez)

Sökemezler seni kalbimden sökemezler seni bu bedenden
Söndür küllerini sözcüklerin kalbimdeki aşk ateşinden
Saldım umutlarımın hepsini bir melek istedi ben verdim
Mutlulugu hayallerde sanardım baktım karşıma sen geldin

Bak gökyüzüne yıldızlar tükenince sana sevdam bitecek
Bak gökyüzüne bulutlar ağlıyor ama yeni bir gün görecek
Gölgemde bile sen varsın ben anla artık sen olmuşum
Sendeki ben vede bendeki sen kaybedebileceğim en kötü korkum

Kalbimin her atışında sanki resmin canlanıyor aklımda
Gözlerimi her açtığımda olmak istiyordum karşında
Bir sen varsın bide hayallerim bunlar yetiyor zaten bana
Ellerin ellerimden ayrılmasın yapamam ben sensiz asla

Rüyalarımda gördüğüm zaman uyanmak istemiyorum ben inan
Kalbim bir gemi olsa sensizlik kıyısı olmayan bir liman
Ben yapamam sensiz olamam lütfen hiç bırakma beni
Anlatamam bu beden ölümünde bile hep sevecek seni

Söyleme aşkımızı hiiiiç hiç kimseye
Sakla bu şarkı sözlerimızı kalbinde ölesiye....!!!!

Yere düştüm kalkacak halim yok elini ver bana dermanım yok
Sana mecburum sana muhtacım hayatım oldun farkındamısın
Her nefesimde sen varsın varsın gönlüm seninle yansın
Dursun kalbim sensiz atmasın neolur ağlama yaşlar akmasın

Kırdım seni yine bir gece vakti affedermisin sevdiğim beni
Bitermi sandın bendeki seni çok özledim seni seviyorum demeni
Herşey bitti mazide kaldı kalemim sözleri hep sana yazdı
Unutma ben seninim sende benim ben senin herşeyinim sende benim

Gecelerim karıştı gündüzlerime ismini yazdım gökyüzüne
Herkes görsün sevgimi bilsin adımızı kazıdım bak kalbime
Hani derdim ya çıkma karşıma sakın ha sevme dokunma bana
Hepsi yalandı hepsi palavra canımı iste al tek kurşunla

Seni sensiz yaşamaktan korktum hep bu nedenle noktayı koydum
Tükendim artık çok yoruldum virane oldum aşka boğuldum
Sensiz geçen her güne isyanım dağlara taşlara yazılsın aşkım
Yoruldum artık yıprandım ve de dünyamda sensiz kaldım

Söyleme aşkımızı hiiiiiç hiç kimseye
Sakla bu şarkı sözlerimızı kalbinde ölesiye....!!!!!!

Aşkım yüreğime damladı damlan kaçtı babamdan koştu uzaklara
Çektim restimi hemde ilk defa inandıklarıma karşı koyanlara
Sonuç sorun değil yanımda ol sen önünde eğilirim artık inan bana
Oyun değil bana güvenmen gerek değişemem seni kendim olanlara

ASLA !!! Bilemezler bunu sevgimi çıkartabilsem içimden
Kaplardı ulan bütün istanbulu kaldırımlarda bu adam savrulur
Hergece sensiz ağlar uyurken senden habersiz uzaktasın diye
Üzülmem aşkım sen nasıl olsa bi bensen ben nasıl olsa bi sensin

Lakin aşkı baki bu adam hayki gönlü bakilikte
Baki uğurum oldu birisi ruhum onda sanki söyle
Kim koşarki nefessizce ölüme senin için senin için
İzin verdim kraliçem....al bu kalbi ele geçir

Yalvardım sana yanımda kal beni yanlız bırakma sarıl bana
Sen gelmeden önceki ben çoktan öldü kendimi adadım yarınlara
Meleğim gelmeden geçen her dakika ölümle eş gibi akla zarar
Seni çok seviyorum ilham perimsin eğer gidersen ben yazamam

Söyleme aşkımızı hiiiiiiç hiç kimseye
Sakla bu şarkı sözlerimızı kalbinde ölesiye

0 Response to "Hayki - Ölümsüz Aşk (Ft. İtaat & Garez)"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri