Keremcem - Kayda Değer

Keremcem Kayda Değer Şarkı Sözü

Belki dünyanın en büyük aşkı
Değil bu bizimki Ama olsun
Belki benim seni sevdiğim gibi
Sevmesen de beni
Senin canın sağolsun
Bir farkımız olmalı bizim diğerlerinden
Silsek ayrılığı sözlükten
Sen sarı yazsın ben en beyaz kış
Sen sıcacık bir şarkı ben sana alkış
Ne sen tamamsın bensiz ne de ben sensiz
İçinde yoksan hikayem kayda değersiz
Sen sarı yazsın ben en beyaz kış
Sen sıcacık bir şarkı ben sana alkış
Ne sen tamamsın bensiz ne de ben sensiz
İçinde yoksan hikayem kayda değersiz
Sanki hiç ayrılmayacakmış gibi
Sevelim biz emi Ne diyorsun
Zaten hayatı tek güzelleştiren
Aşkın ta kendisi biliyorsun
Bir farkımız olmalı bizim diğerlerinden
Silsek ayrılığı sözlükten
Sen sarı yazsın bense beyaz kış
Sen sıcacık bir şarkı ben sana alkış
Ne sen tamamsın bensiz ne de ben sensiz
İçinde yoksan hikayem kayda değersiz
Sen sarı yazsın bense beyaz kış
Sen sıcacık bir şarkı ben sana alkış
Ne sen tamamsın bensiz ne de ben sensiz
İçinde yoksan hikayem kayda değersiz

0 Response to "Keremcem - Kayda Değer"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri