Keremcem - Tuz Buz

Devirdim bi şişe kırmızı
Aynı dudağının tadı
Yalnızca sen yalnızca ben çok kırmızı
Sessizce dua ettim, içime aktı gözyaşım
Niye neden diye sordum
Yine seni haklı buldum
Hatasız kuralsız sevdiğim o mükemmel
Ben olmuşum elinde tuz buz tuz buz
Sanırım ayrılıyoruz
Bana sorarsan benim derdim çok
Olsun ziyanı yok
Ters düz oldum aşk ne zormuş
Gidersen dönüşü yok
Bana sorarsan benim derdim çok
Olsun ziyanı yok
Ters düz oldum aşk ne zormuş
Gidersen dönüşü yok
Devirdim bi şişe kırmızı
Aynı dudağının tadı
Yalnızca sen yalnızca ben çok kırmızı
Sessizce dua ettim, içime aktı gözyaşım
Niye neden diye sordum
Yine seni haklı buldum
Hatasız kuralsız sevdiğim o mükemmel
Ben olmuşum elinde tuz buz tuz buz
Sanırım ayrılıyoruz
Bana sorarsan benim derdim çok
Olsun ziyanı yok
Ters düz oldum aşk ne zormuş
Gidersen dönüşü yok
Bana sorarsan benim derdim çok
Olsun ziyanı yok
Ters düz oldum aşk ne zormuş
Gidersen dönüşü yok
Bana sorarsan benim derdim çok
Olsun ziyanı yok
Ters düz oldum aşk ne zormuş
Gidersen dönüşü yok
Bana sorarsan benim derdim çok
Olsun ziyanı yok
Ters düz oldum aşk ne zormuş
Gidersen dönüşü yok

0 Response to "Keremcem - Tuz Buz"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri