Gökcan Sanlıman - Serseri Kalp

Gökcan Sanlıman Serseri Kalp Şarkı Sözleri


Affet lütfen beni fazla kalamadım,
Yordum düşlerini yoktu beyaz atım.
istersen gül şimdi, bir gün anlarsın
ben rüya görmeyi çocukken bıraktım

Mutlu bitmez hiçbir masal
Tarih yazar da yazar
Anlatmasın bana kimse, sonbahar
Her yazın sonunda var, güneş bile kar toplar
Hoşçakal…

Gördün mü bak,
Çabuk pes etti aşk,
Yakar bizi kaç en iyisi,
Yorgun bu serseri kalp,
Durmuş gibi vur acır belki,
Çok zaman geçti,
Yok ki geleni gideni…

Yalnız öleceksin, kalpsizsin dedi
Kalbim ne yapsın rüzgar hep tersten esti

Mutlu bitmez hiçbir masal
Tarih yazar da yazar
Anlatmasın bana kimse, sonbahar
Her yazın sonunda var, güneş bile kar toplar
Hoşçakal…

Gördün mü bak,
Çabuk pes etti aşk,
Yakar bizi kaç en iyisi,
Yorgun bu serseri kalp,
Durmuş gibi vur acır belki,
Çok zaman geçti,
Yok ki geleni gideni…

Söz & Müzik: Gökcan Sanlıman

0 Response to "Gökcan Sanlıman - Serseri Kalp"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri