Gökcan Sanlıman - Uyku Tutmadı

Gökcan Sanlıman Uyku Tutmadı Şarkı Sözleri


Sessiz bir gece yarısı,
Nerden aklıma takıldı?
Affetmezmiş her şeyi aşk,
Öyle bir şarkı vardı.

İçtiğim şarap değil,
Sensizlik beni çarptı.
Bekler dışarıda yine,
Kış açmış kollarını.

Uyku tutmadı.
Dünya yalancı.
Kalpleri kayıp,
Sevmek ayıptı.

Uyku tutmadı.
Gerçekler acı.
Senden sonra hiç,
Kimsem olmadı.

Ah bu şehrin yalnızları…

Ben de tam anlamadım.
Öldüm mü? Kaldım mı?
Değişen bir şey yok hala,
Eve dönen sokak aynı.

Sustu koskoca şehir,
Söndürdü ışıkları.
Son bir söz söylemeden,
Hoş gördü karanlığı.

Ah bu şehrin yalnızları…

Tek başıma yürürken,
Dilimde yarım bir şarkı.
Süzüldü en derinden,
Gururumun son damlası.
Uyumuşsundur şimdi sen,
Yine de çaldım kapını.
Hiç böyle sevmedim ben,
Unutmam artık adını.

Söz & Müzik: Gökcan Sanlıman

0 Response to "Gökcan Sanlıman - Uyku Tutmadı"

Yorum Gönder

Sagopa Kajmer Şarkı Sözleri

Hit Şarkı Sözleri